Subject: RE: Cambrex Tallinn - periodical review of Quality Audit EHS Questionnaire
From: "Joks, Svetlana" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Mon, 1 Apr 2024 11:42:02 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Tahaksin küsida, kas minu email palvega küsimustiku kontrollida (oli 
saadetud märtsis) on Teieni jõudnud?

Meie firma on ravimite toimeainete tootja. GMP litsens nõuab perioodiliselt 
re-kvalifitseerima kriitiliste teenuseosutajaid. Veeanalüüsid on 
klasifitseeritud meie süsteemis kriitiliseks. Mis tähendab, et teenuse 
tellimiseks peame paluma Teid meile teada and kas on midagi muutunud.

Loodame väga, et see ei teki suurt probleemi, ning oleksime väga tänulikud 
koostöö eest.

Kui teil on küsimusi, palun võtke meiega ühendust.

Lugupidamisega,

Svetlana Jõks
Kvaliteediinsener
Cambrex Tallinn
Teaduspargi 3/1 • Tallinn, 12618 • Eesti
Tel: +372 588 456 40
 <mailto:[email-masked]>  [email-masked] • 
<https://urldefense.proofpoint.com/v2/url?u=http-3A__www.cambrex.com&d=DwQFAw&c=euGZstcaTDllvimEN8b7jXrwqOf-v5A_CdpgnVfiiMM&r=AXB7zXJ1ktZaiW5RVrx0fSovmrDcqN4I5uhBVrd16fk&m=1lUePGeFQRCRPEcZaE7o7Bw3MNdnqkce7dxKRP7oN4M&s=Yg1ZNESK8-obGClk9iIiSkcP8q5gqPJXN2mTG3GF478&e=> 
www.cambrex.com

 <http://www.cambrex.com/>

From: Joks, Svetlana
Sent: Monday, March 18, 2024 11:52 AM
To: Marleen Alttoa <[email-masked]>
Cc: TA Info <[email-masked]>
Subject: Cambrex Tallinn - periodical review of Quality Audit EHS 
Questionnaire

Tere,

Kõigepealt tahaksin tänada Terviseameti meeskonna suurepärase töö eest! 
Oleme väga õnnelikud, et meil on võimalus töötada tõeliste spetsialistidega.

Samuti paluksin läbi vaadata küsimustiku, mida olete täitnud 3 aastat tagasi 
ning teada anda kas midagi on muutunud.

Lugupidamisega,

Svetlana Jõks
Kvaliteediinsener
Cambrex Tallinn
Teaduspargi 3/1 • Tallinn, 12618 • Eesti
Tel: +372 588 456 40
 <mailto:[email-masked]>  [email-masked] • 
<https://urldefense.proofpoint.com/v2/url?u=http-3A__www.cambrex.com&d=DwQFAw&c=euGZstcaTDllvimEN8b7jXrwqOf-v5A_CdpgnVfiiMM&r=AXB7zXJ1ktZaiW5RVrx0fSovmrDcqN4I5uhBVrd16fk&m=1lUePGeFQRCRPEcZaE7o7Bw3MNdnqkce7dxKRP7oN4M&s=Yg1ZNESK8-obGClk9iIiSkcP8q5gqPJXN2mTG3GF478&e=> 
www.cambrex.com

 <http://www.cambrex.com/>

From: Marleen Alttoa <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, March 2, 2021 4:10 PM
To: Shimmo, Masahiko <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Cc: Joks, Svetlana <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Vs: veeproovid Cambrexi küsimused

EXTERNAL EMAIL:Exercise caution by verifying sender and attachments.

Hello,

Thank you for the clarification. We have filled the document from our part 
and it has been digitally signed by our quality manager Jelena Pipper. The 
document should be forwarded to Svetlana Jõks e-mail shortly.

Best regards,

Marleen Alttoa

quality specialist

Health and Safety Laboratory of Health Board

Laboratory of Tallinn

+372 7943602 | +372 58446559

[email-masked]

Health Board

+372 794 3500

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
www.terviseamet.ee 
<https://urldefense.proofpoint.com/v2/url?u=http-3A__www.terviseamet.ee&d=DwQGaQ&c=euGZstcaTDllvimEN8b7jXrwqOf-v5A_CdpgnVfiiMM&r=AXB7zXJ1ktZaiW5RVrx0fSovmrDcqN4I5uhBVrd16fk&m=pVK9PcWQQr9sZGdcBpz9MEVF_yjGm1luhA8qdpGmtX0&s=FsaFt-ZLGSZVuFDj6fVd9H4qTdKMl5o3E3u_B4Z3zn0&e=>

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

Käesolev kiri on konfidentsiaalne ning mõeldud kasutamiseks kirja päises 
nimetatud isikule/asutusele. Käesoleva kirja mistahes viisil kasutamine või 
kopeerimine isiku poolt, kes ei ole märgitud selle adressaadiks, on 
keelatud. Kui te olete saanud käesoleva kirja ekslikult, palume sellest 
koheselt teavitada kirja saatjat ning kustutada saadud kiri koos kõikide 
lisadega.
This e-mail is confidential and meant for use by the person named in the 
letterhead. Any use in any way or copying of it by a person not marked as 
the addressee thereof is prohibited. If you have got this e-mail by mistake, 
please notify of it the sender without delay and delete the received e-mail 
together with all its attachments.
Данное письмо является конфиденциальным и предназначено для использования 
адресатом. Любое использование данного письма каким-либо образом или 
копирование лицом, которое не обозначено адресатом, запрещено. Если Вы 
получили данное письмо по ошибке, пожалуйста, немедленно сообщите об этом 
отправителю письма и удалите полученное письмо вместе с прикреплёнными к 
нему файлами.

Saatja: Shimmo, Masahiko <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: teisipäev, 2. märts 2021 10:24
Adressaat: Marleen Alttoa <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Koopia: Joks, Svetlana <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Teema: FW: veeproovid Cambrexi küsimused

Dear Marleen,

Svetlana forwarded your mail to me.  My apologies: I do fully understand 
that filling Cambrex’s one-to-fit-all questionnaire is not an easy task.

Please find attached the questionnaires. I tried to help with red fonts. I 
hope this helps.

Thank you for taking time to fill the questionnaire. This is quite important 
for us.

Please ask if you are not sure how to answer some questions.

Masahiko Shimmo
Quality Manager
Cambrex Tallinn
Teaduspargi 3/1 • Tallinn 12618 • Estonia
Tel: +372 5884 5640
[email-masked] <mailto:[email-masked]>  • 
<https://urldefense.proofpoint.com/v2/url?u=http-3A__www.cambrex.com&d=DwQGaQ&c=euGZstcaTDllvimEN8b7jXrwqOf-v5A_CdpgnVfiiMM&r=AXB7zXJ1ktZaiW5RVrx0fSovmrDcqN4I5uhBVrd16fk&m=pVK9PcWQQr9sZGdcBpz9MEVF_yjGm1luhA8qdpGmtX0&s=yQT0j2esXw0hsN1THm6eXBGxEIc5UvhbhpayDltMz5o&e=> 
www.cambrex.com

From: Marleen Alttoa [mailto:[email-masked]]
Sent: 1. märts 2021. a. 15:44
To: Joks, Svetlana <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Vs: veeproovid Cambrexi küsimused

EXTERNAL EMAIL:Exercise caution by verifying sender and attachments.

Tere Svetlana,

Teavitan, et me juba tegeleme dokumendi täitmisega ning vabandan, et see on 
aega võtnud.

Ma proovisin Teid mõni nädal tagasi ka telefoniteel kätte saada, aga ei 
õnnestunud. Minu küsimus Teile oleks, et küsimustiku faili osas: kas te 
saate palun välja tuua küsimuste numbrid, mida te ootate, et meie täidaksime 
ja mis Teile olulised on? Nii on meil lihtsam fokusseerida end punktidele, 
mida Teil kindlalt vaja on.

Parimate soovidega,

Marleen Alttoa

kvaliteedispetsialist

Terviseohutuslabori Tallinna labor

+372 7943602 | +372 58446559

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Terviseamet

+372 794 3500

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
www.terviseamet.ee 
<https://urldefense.proofpoint.com/v2/url?u=http-3A__www.terviseamet.ee&d=DwQGaQ&c=euGZstcaTDllvimEN8b7jXrwqOf-v5A_CdpgnVfiiMM&r=AXB7zXJ1ktZaiW5RVrx0fSovmrDcqN4I5uhBVrd16fk&m=pVK9PcWQQr9sZGdcBpz9MEVF_yjGm1luhA8qdpGmtX0&s=FsaFt-ZLGSZVuFDj6fVd9H4qTdKMl5o3E3u_B4Z3zn0&e=>

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

Käesolev kiri on konfidentsiaalne ning mõeldud kasutamiseks kirja päises 
nimetatud isikule/asutusele. Käesoleva kirja mistahes viisil kasutamine või 
kopeerimine isiku poolt, kes ei ole märgitud selle adressaadiks, on 
keelatud. Kui te olete saanud käesoleva kirja ekslikult, palume sellest 
koheselt teavitada kirja saatjat ning kustutada saadud kiri koos kõikide 
lisadega.
This e-mail is confidential and meant for use by the person named in the 
letterhead. Any use in any way or copying of it by a person not marked as 
the addressee thereof is prohibited. If you have got this e-mail by mistake, 
please notify of it the sender without delay and delete the received e-mail 
together with all its attachments.
Данное письмо является конфиденциальным и предназначено для использования 
адресатом. Любое использование данного письма каким-либо образом или 
копирование лицом, которое не обозначено адресатом, запрещено. Если Вы 
получили данное письмо по ошибке, пожалуйста, немедленно сообщите об этом 
отправителю письма и удалите полученное письмо вместе с прикреплёнными к 
нему файлами.

Saatja: Joks, Svetlana <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: teisipäev, 16. veebruar 2021 11:56
Adressaat: Kesklabor <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Teema: FW: veeproovid Cambrexi küsimused

Tere,

Saatsin Teile emaili jaanuari lõpus, aga tundub, et ta on kuskile kadunud..

Igaks juhuks saadan veel kord:

Tahaksin tänada veel kord saadetud info eest!

Meie firma on ravimite toimeainete tootja. Hetkel taotleme GMP sertifikaati 
saamisest ja seega kaasneb vajadus kvalifitseerima kriitiliste 
teenuseosutajaid.

Veeanalüüsid  on klasifitseeritud meie süsteemis kriitiliseks. See tähendab 
seda, et teenuse tellimiseks peame paluma Teid täitma 2 dokumente (inglise 
keeles):

*	Quality questionnaire. Cambrex’s questionnaire are intended for both 
material and service suppliers, so there are some questions that are not 
applicable for Terviseamet. For those questions, please fill “n/a”.
*	Quality agreement. You can sign digitally.

Loodame väga, et see ei teki suurt probleemi, ning oleksime väga tänulikud 
koostöö eest.

Kui teil on küsimusi, palun võtke meiega ühendust.

Lugupidamisega,

Svetlana Jõks
Kvaliteediinsener
Cambrex Tallinn
Teaduspargi 3/1 • Tallinn, 12618 • Eesti
Tel: +372 588 456 40
 <mailto:[email-masked]>  [email-masked] • 
<https://urldefense.proofpoint.com/v2/url?u=http-3A__www.cambrex.com&d=DwQGaQ&c=euGZstcaTDllvimEN8b7jXrwqOf-v5A_CdpgnVfiiMM&r=AXB7zXJ1ktZaiW5RVrx0fSovmrDcqN4I5uhBVrd16fk&m=pVK9PcWQQr9sZGdcBpz9MEVF_yjGm1luhA8qdpGmtX0&s=yQT0j2esXw0hsN1THm6eXBGxEIc5UvhbhpayDltMz5o&e=> 
www.cambrex.com